نویسنده بحرینی:

حکّام عرب حاشیه خلیج فارس، ابزار دست استعمارگران هستند

حکّام عرب حاشیه خلیج فارس، ابزار دست استعمارگران هستند

نویسنده و تحلیلگر سیاسی بحرینی تأکید کرد نظام های سیاسی حاکم بر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ابزار دست استعمارگران صهیونیستی - انگلیسی تبدیل شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ابراهیم المدهون» نویسنده و تحلیلگر معارض بحرینی گفت: همه نظام‌های حکومتی کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه نظام آل خلیفه بحرین، به ابزاری در دست استعمارگران صهیونیستی - انگلیسی تبدیل شده‌اند.

المدهون در مصاحبه با پایگاه خبری المعلومه با اشاره به این موضوع تصریح کرد: اعضای انجمن‌ها و فعالان سیاسی و حقوقی اعم از ساکنان داخلی و آنهایی که در خارج هستند، با ارعاب خارج از چارچوب قانون نظام آل خلیفه مواجه هستند.

وی ادامه داد: همه نظام‌های حاکم بر کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه نظام آل خلیفه حاکم بر بحرین نمی‌توانند از زیر یوغ استعمار انگلیس که همیشه در پی مشکل سازی است و این نظام‌ها را به ورطه جنگ‌های طاقت فرسا می‌کشاند، رهایی یابند.

المدهون خاطرنشان کرد: نظام بحرین برای تحقق دو هدف اساسی تلاش می‌کند: نخست، پیگرد اعضای انجمن‌های حقوقی و سیاسی داخلی و خارجی و دوم، سرکوب و بستن دهان‌های مردم در راستای اجرای خواسته‌های تمایلات آمریکا و انگلیس.

این نویسنده بحرینی در پایان گفت: استعمارگران صهیونیست حکّامی را بر ما مسلط کرده‌اند که گوش به فرمان اوامر و در پی تأمین منافع آنها هستند. استعمارگران شریک کشتار ملت ما هستند، ملتی که با حضور آنها در کشورشان مخالف هستند.

کد خبر 5384342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha